Doradztwo w zakresie inwestycji

Wspieramy klientów w podejmowaniu efektywnych decyzji zakupowych opierając się na aktualnych trendach i wiedzy zarówno naszych ekspertów, jak i kadrach naszych klientów.

Rynek sprzętu medycznego jest bardzo duży – i rośnie z roku na rok. Wiemy z własnego doświadczenia, jak wiele produktów na tym rynku pojawia się w każdym sezonie. Wiemy też, jak ciężko obiektywnie porównać rozwiązania terapeutyczne korzystając z broszur handlowych. Dodatkowo, często oferta sprzętowa budowana jest nie na podstawie bezpośrednich potrzeb klienta, ale przez pryzmat tego, co łącznie posiada w ofercie dany przedstawiciel lub dana firma. To sprawia, że nie zawsze sprzęt jest idealnie dobrany do potrzeb klienta, co w skrajnych przypadkach sprawia, że jest on nieużywany i przysłowiowo “kurzy się” w placówce. Jednocześnie każdy nieużywany sprzęt sprawia, że klienci myślą, iż jest on nieskuteczny i po prostu się nie sprawdza, a oni niepotrzebnie wydali pieniądze.




Często po przeprowadzeniu rozmowy na temat takiej inwestycji z klientem okazywało się, że sprzęt po prostu nie został odpowiednio dobrany do jego potrzeb. Co ciekawe, najczęściej nie dotyczyło to głównego, najdroższego rozwiązania, które najprawdopodobniej przesądziło o wyborze głównego dostawcy, tylko pozostałych rzeczy, które wraz z nim zostały dostarczone. Często właśnie do wyboru tych pozostałych rzeczy nie przykłada się wystarczającej wagi i w konsekwencji nie są one odpowiednio wykorzystywane, dając po czasie poczucie, że są niepotrzebne. Umiejętne dobranie właśnie „sprzętu średniego szczebla” może spowodować dużo lepsze jego wykorzystanie, co w całości da lepszy efekt inwestycji. Każdy sprzęt jest efektywny, o ile odpowiada na potrzebny pacjentów placówki, a personel jest z niego dobrze przeszkolony.

W tym celu zbudowaliśmy specjalny proces, który pozwala klientowi uniknąć narzucenia wizji jednego oferenta czy też producenta rozwiązań.

Nasza usługa najczęściej składa się z poniższych elementów:

Analiza oczekiwań klienta i jego wizji rozwoju placówki;

Analiza otoczenia biznesowego klienta, w tym konkurencji;

Przygotowanie wymagań biznesowych do inwestycji;

Zbudowanie oferty w oparciu o funkcjonalności;

Pomoc w wyborze wykonawców lub dostawcy urządzeń;

Pomoc w przeprowadzeniu wdrożenia;

Pomoc w wyszkoleniu zespołu fizjoterapeutycznego;

Wsparcie przy tworzeniu oferty usługowej.

Chcesz wyróżnić placówkę rehabilitacji? Szukasz skutecznego rozwiązania, które pomoże rozwinąć Twój biznes?

Skonsultuj z nami bezpłatnie dobór sprzętu, o którym myślisz. Wspólnie zastanowimy się czy wziąłeś pod uwagę wszystkie wady i zalety danych rozwiązań.