Serwis
SERWIS
Usterki
Awarie
Przeglądy okresowe
Wsparcie techniczne

Skyfi, jako autoryzowany dystrybutor poniższych marek na polskim rynku, zapewnia klientom posiadającym urządzenia tych producentów kompleksową obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną.

SMARTfit-logo-_rehabilitacja-kognitywna-trening-mózgu-Skyfi
Przejdź do formularzy
Serwis
Kiedy możemy pomóc
SERWIS

Kiedy możemy pomóc?

Awarie i usterki

sprzęt, który posiadasz uległ awarii

Części zamienne

elementy wymienne uległy uszkodzeniu, chcesz otrzymać nowe

Przeglądy okresowe

sprzęt działa prawidłowo, ale wymaga przeglądu

Wsparcie techniczne

masz trudności z obsługą urządzenia

Pomoc z oprogramowaniem

pojawił się błąd, wymagana jest aktywacja/ aktualizacja

Kiedy możemy pomóc
Formularze
SERWIS

Skorzystaj z formularzy np. w celu:

zgłoszenia awarii (zarówno sprzętowej, jak i programowej)

zlecenia przeglądu / badania technicznego

wsparcia przy przenoszeniu sprzętu czy ponownej instalacji oprogramowania(formularz awarii sprzętu)

wsparcia przy ponownym uruchamianiu sprzętu po okresie dłuższej nieaktywności (formularz awarii sprzętu)

Konkurs-rehabilitacja-robotyczna-2023-skyfi
Przejdź do formularzy
Formularze
Formularze serwisowe
Zgłoszenie serwisowe

Jeżeli posiadasz sprzęt takich marek jak Noraxon, Tyromotion, Marsi Bionics, TMG-BMC, Qualisys, Movendo, SMARTfit, to te formularze są dla Ciebie.

SMARTfit-logo-_rehabilitacja-kognitywna-trening-mózgu-Skyfi
Skyfi- Wypełnij formularz
Zgłoszenie awarii sprzętu
Awaria
Zgłoszenie
naprawy
urządzeń dystrybuowanych przez Skyfi

    TakNieNie wiem

    Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny i mailowy w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.skyfi.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych. Polityka prywatności

    * – pola wymagane





      TakNieNie wiem


      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny i mailowy w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.skyfi.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych. Polityka prywatności

      * – pola wymagane

      Przegląd
      Zgłoszenie
      przeglądu
      urządzeń dystrybuowanych przez Skyfi

        TakNieNie wiem

        Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny i mailowy w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.skyfi.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych. Polityka prywatności

        * – pola wymagane



          TakNieNie wiem


          Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny i mailowy w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.skyfi.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych. Polityka prywatności

          * – pola wymagane

          Slide
          Jak klienci oceniają
          nasz serwis?
          100%

          osób poleciłoby serwis Skyfi swoim współpracownikom i znajomym

          < 1 dzień

          czas rozpoczęcia działań w celu rozwiązania problemu i naprawy urządzenia

          85%

          awarii nie wymaga wizyty serwisanta

          95%

          awarii zostaje usuniętych w czasie pierwszej wizyty serwisanta

          Serwis – FAQ
          FAQ
          Najczęściej zadawane pytania dotyczące
          Serwisu

          Ile trwa reakcja na zgłoszenie serwisowe?

          Zespół wsparcia obsługuje zgłoszenia w dni robocze od 08:30 do 15:30.

          95% zgłoszeń wstępnie kwalifikujemy i przystępujemy do realizacji w 24h robocze.

          Jak wygląda naprawa?

          Oczywiście, dużo zależy od natury usterki, natomiast staramy się maksymalnie zdiagnozować problem zdalnie, przed kolejnymi, fizycznymi krokami.

          Wierzymy, że czas spędzony na diagnozie, przyspiesza cały proces i skraca czas naprawy.

          Po właściwej diagnozie, weryfikujemy, jakie działania należy podjąć, aby klient mógł jak najszybciej wrócić do użytkowania urządzenia.

          Na czym polega przegląd techniczny/badanie urządzenia?

          Lepiej wysyłać maila czy wypełnić formularz?

          Często-zadawane-pytania-serwis-FAQ-Skyfi

          Gdzie znajdę numer seryjny?

          Jakie urządzenia serwisujemy?