Serwis – FAQ
FAQ
Najczęściej zadawane pytania dotyczące
Serwisu

Na czym polega przegląd techniczny/badanie urządzenia?

Lepiej wysyłać maila czy wypełnić formularz?

Często-zadawane-pytania-serwis-FAQ-Skyfi

Gdzie znajdę numer seryjny?

Jakie urządzenia serwisujemy?

.

  • Ile trwa reakcja na zgłoszenie serwisowe?

    Zespół wsparcia obsługuje zgłoszenia w dni robocze od 08:30 do 15:30.

    95% zgłoszeń wstępnie kwalifikujemy i przystępujemy do realizacji w 24h robocze.

  • Czy lepiej wysyłać maila czy wypełnić formularz?

    Decyzja należy do osoby zgłaszającej, każde zgłoszenie traktujemy tak samo.

    Formularz ma tą przewagę nad zgłoszeniem mailowym, że jego prawidłowe wypełnienie od razu przekazuje nam całkiem sporo danych, co pozwala oszczędzić sporej ilości korespondencji na początku (np. gdzie jest urządzenie, z kim i kiedy się kontaktować itd.).

    W przypadku wysyłania wiadomości mailem, sugerujemy jedynie, aby podać w nim podobne informacje do tych, które są w formularzu.

  • Gdzie znajdę numer seryjny? Jak najczęściej on wygląda?

    Zwyczajowo, numer seryjny jest w postaci naklejki (częściej) lub graweru, np. laserowego (rzadziej) na obudowie urządzenia.

    Jeżeli mamy do czynienia z urządzeniem podłączonym na stałe do sieci elektrycznej, numer seryjny powinien znajdować się w pobliżu głównego włącznika zasilania.

    Jeżeli mamy do czynienia z urządzeniami bezprzewodowymi, nr seryjny moze mieć postać małej naklejki, graweru lub np. dodatkowej zawieszki przy urządzeniu. Jeżeli jest to np. czujnik mocowany do ciała – to nr seryjny będzie najczęściej na tej stronie, która jest skierowana do ciała pacjenta, który ma na sobie ten element.

    Niezależnie od tego, jak wygląda naniesienie tego numeru na urządzenie, obok tego nr będzie się znajdować nazwa Wytwórcy/Producenta tego urządzenia.

  • Jak wygląda naprawa?

    Oczywiście, dużo zależy od natury usterki, natomiast staramy się maksymalnie zdiagnozować problem zdalnie, przed kolejnymi, fizycznymi krokami.

    Wierzymy, że czas spędzony na diagnozie, przyspiesza cały proces i skraca czas naprawy.

    Po właściwej diagnozie, weryfikujemy, jakie działania należy podjąć, aby klient mógł jak najszybciej wrócić do użytkowania urządzenia.

  • Kupiłem urządzenie z gwarancją, dlaczego technik prosi o wsparcie w diagnozie?

    Niestety, nie ma chyba na rynku firmy, która jest w stanie za każdym razem w przeciągu kilku godzin zjawić się na miejscu w placówce. Jeżeli technik prosi o wsparcie, to najczęściej wynika to z chęci maksymalnego skrócenia czasu rozwiązywania problemu u klienta. 

    Wiemy z doświadczenia, że nic bardziej nie irytuje klientów, niż wykonywanie wizyty serwisowej tylko po to, aby stwierdzić, że nie mamy właściwych części do naprawy

    Jednocześnie, współpraca na etapie diagnozowania usterki pozwala w większości przypadków znacząco skrócić czas rozwiązywania problemu – część usterek jest możliwa do rozwiązania nawet w ciągu kilku godzin, bez wizyty na miejscu, przy wsparciu np. specjalistów od aparatury medycznej obecnych już w placówce.

  • Na czym polega przegląd techniczny/badanie urządzenia?

    Wykonujemy przeglądy i badania:

    • elektrycznych urządzeń medycznych,
    • elektrycznych systemów medycznych,
    • części tego rodzaju urządzeń lub systemów,

    które podlegały normie EN 60601-1: Medyczne urządzenia elektryczne (były budowane w zgodzie z nią).

    Badania i przegląd realizujemy w zgodzie z normą EN 62353 (pełna nazwa: Medyczne urządzenia elektryczne – Badania okresowe oraz badania po naprawie medycznych urządzeń elektrycznych).

    Badania zgodnie z normą EN62353 powinno składać się z następujących kroków:

    • oględzin urządzenia (w tym elementów zabezpieczających oraz czytelności istotnych dla bezpieczeństwa oznaczeń),
    • pomiarów rezystancji (w zakresie normy, zależnie od rodzaju urządzenia),
    • pomiarów prądu upływu (w zakresie normy, zależnie od rodzaju urządzenia),
    • testów funkcjonalnych (w zakresie i kryteriach zdefiniowanych przez producenta, a jeżeli ma to uzasadnienie – przy udziale osoby znającej obsługę urządzenia),
    • ocenę bezpieczeństwa (zwiazanego z dalszym użytkowaniem),
    • przywrócenia urządzenia do stanu gotowości do użytkowania (czyli stanu sprzed badania),
    • sporządzenia dokumentacji z badania i przekazania jej klientowi.

     

    Jako Skyfi, realizujemy badania urządzeń, których jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem:

    • w zgodzie z normą EN62353,
    • przy użyciu dedykowanych do takich badań narzędzi,
    • według procedur i aktualnych instrukcji producenta.
  • Serwis Tyromotion - jakie urządzenia serwisujemy?

    Oferujemy serwisy, naprawy i przeglądy urządzeń produkowanych obecnie, jak i w przeszłości przez Tyromotion:

    • Pablo – urządzenie do diagnostyki i interaktywnej terapii całego ciała z biofeedbackiem, w tym:
      • Pablo w wersji przewodowej – systemy z czujnikiem podłączonym przewodowo (USB) do komputera
      • Pablo w wersji bezprzewodowej – system z czujnikiem bezprzewodowym oraz dodatkowymi czujnikami inercyjnymi (Pablo Motion Sensors)
    • Amadeo – urządzenie do zautomatyzowanej terapii dłoni i palców
    • Diego – urządzenie diagnostyczno-terapeutyczne do rehabilitacji kończyny górnej i ręki
    • Myro – multisensoryczny system terapeutyczny
    • Omego Plus – zrobotyzowany system do przygotowywania do nauki chodu z opcją pionizacji
    • Tymo – platforma do ćwiczeń równowagi oraz dystrybucji obciążeń z biofedbackiem
    • Lexo – system do rehabilitacji i reedukacji chodu dla dzieci i dorosłych
  • Serwis Noraxon - jakie urządzenia serwisujemy?

    Oferujemy serwisy, naprawy i przeglądy urządzeń produkowanych obecnie, jak i w przeszłości przez firmę Noraxon USA, Inc.:

    Urządzenia i oprogramowanie produkowane obecnie:

    • Systemy do analizy sEMG Noraxon Ultium EMG
    • Systemy do analizy ruchu 2D Noraxon NiNOX
    • Systemy do analizy ruchu 3D Noraxon Ultium Motion
    • Oprogramowanie MR3

    Urządzenia już nie produkowane:

    • Systemy do analizy sEMG Noraxon
      • Noraxon MyoTrace 400
      • Noraxon Myosystem 1400A / 1400L
      • Noraxon Telemyo 2400T/2400T G2/2400R/2400miniR
      • Noraxon Telemyo DTS
      • Noraxon Desktop DTS
      • Noraxon Clinical DTS
      • Noraxon miniDTS
    • Systemy do analizy ruchu 3D Noraxon
      • Noraxon myoMotion Research / Clinical
    • System do wideoanalizy Noraxon myoVideo
    • Oprogramowanie MR-XP

    Oferujemy również wsparcie w integracji innych narzędzi biomechanicznych z systemami Noraxon w ramach modułów

    • myoForce (platformy AMTI, Kistler, Bertec),
    • myoAnalog (systemy izokinetyczne Biodex, Humac Norm, BTE)
    • myoPressure (bieżnie i platformy wykorzystujące technologie Zebris, wkładki Medilogic)

    W przypadku zakupu innych narzędzi biomechanicznych obsługiwanych w ramach w/w modułów, oferujemy również pelną obsługę serwisową tych urządzeń.

  • Serwis Movendo - jakie urządzenia serwisujemy?

    Oferujemy serwisy, naprawy i przeglądy urządzeń produkowanych obecnie, jak i w przeszłości przez Movendo Technology S.r.l.:

    • hunova – zrobotyzowany system do rehabilitacji
    • huno s – zrobotyzowany system do rehabilitacji
    • huno – zrobotyzowane urządzenie rehabilitacyjne
  • Serwis Marsi Bionics - jakie urządzenia serwisujemy?

    Oferujemy serwisy, naprawy i przeglądy urządzeń produkowanych przez firmę Marsi Bionics S.L.

    Na chwilę obecną jest to jedno urządzenie, czyli egzoszkielet pediatryczny Atlas 2030.

  • Serwis TMG - jakie urządzenia serwisujemy?

    Oferujemy serwisy, naprawy i przeglądy urządzeń produkowanych przez firmę TMG-BMC.

    Na chwilę obecną jest to jedno urządzenie, system do tensiomiografii (TMG).

  • Serwis Qualisys - jakie urządzenia serwisujemy?

    Oferujemy serwisy, naprawy i przeglądy urządzeń produkowanych obecnie, jak i w przeszłości przez firmę Qualisys AB:

    • systemy do analizy ruchu oparte o kamery Proreflex
    • systemy do analizy ruchu oparte o kamery Miqus
    • systemy do analizy ruchu oparte o kamery Arqus
    • sprzęt peryferyjny (urządzenia do synchronizacji z innymi narzędziami do analizy np. platformami i EMG)
    • akcesoria do systemów analizy ruchu marki Qualisys
    • aktualizację oprogramowania Qualisys QTM

    Oferujemy również wsparcie w integracji innych narzędzi biomechanicznych z systemami Qualisys, takich jak:

    • platformy sił reakcji podłoża
    • systemy do elektromiografii powierzchniowej
    • systemy do śledzenia wzroku (eye-tracking)
    • bieżnie do analizy sił reakcji podłoża